Co pro vás udělám

Organizace a pracovní procesy

  • Analýza integrity a účinnosti podnikových procesů
  • Zhodnocení řídících a podpůrných procesů k získání procesních synergií
  • Tvorba procesní dokumentace a systém změnového řízení v souladu s ISO 9001
  • Provedení metody SWOT s opatřeními pro rozvoj silných stránek a vyřešení příčin slabých stránek
  • Ověření kompetenční funkčnosti organizačních jednotek
  • Standardizace procesního modelu organizačních jednotek
  • Řešení meziútvarového kompetenčního rozhraní
  • Věcný a časový plán náběhu optimalizačních změn, očekávaná přidaná hodnota, podpora řízení a vyhodnocení změn
  • Na základě provedených výsledků se jako kouč/mentor ujmu nasazení schválených opatření do procesu

Personál

  • Profesní katalog, vyhodnocení a tvorba funkčního schéma a popisů funkčních míst zaměstnanců s plánem rozvoje, jako základní předpoklad pro výběr, motivaci a hodnocení personálu
  • Tvorba obsahu popisů funkčních míst k definovaným úlohám v mozaice procesů a organizace
  • Pravidla hodnocení výkonu zaměstnanců jako klíčový nástroj jejich motivace
  • Corporate Compliance jako součást politiky firmy
  • Osobnostní předpoklady zaměstnanců pro vedení týmu a manažerskou přípravu
  • Způsob vytipování talentů a jejich manažerská příprava
  • Povolání zaměstnance do managementu, stanovení cílů, předání a převzetí kompetencí, úloh, zdrojů a majetku řízeného útvaru
  • Rozhodovací kompetence a osobní odpovědnost manažera, kompetence a odpovědnost odborného týmu
  • Systém pravidelného hodnocení managementu, kritéria, horizontální a vertikální výsledek
  • Věcný a časový plán náběhu optimalizačních opatření, očekávaný efekt, podpora řízení a vyhodnocení změn

Podpůrné služby

  • Analýza a optimalizace kapacit, sortimentu a nákladů interně a externě poskytovaných služeb, hodnotového a kvalitativního přínosu pro firmu
  • Efekty podpůrné služby u zákazníka, způsob poskytování, zpětná vazba
  • Zhodnocení předpokladů insourcingu/outsourcingu, zrušení nepotřebných, zavedení chybějících služeb z hlediska přidané hodnoty pro firmu
  • Zhodnocení synergických efektů při nasazení integrovaných služeb Facility managementu
  • Specifika Event managementu a Public relations pro podnikovou kulturu
  • Věcný a časový plán náběhu optimalizačních změn, očekávaná přidaná hodnota, podpora řízení a vyhodnocení změn
  • Zavedení integrovaného systému Facility Managementu jako výchozího předpokladu inovace a udržitelného rozvoje poskytovatele a klienta služeb

Průmysl 4.0 a Služby

Iniciativa Průmysl 4.0 je vládou přijatý dokument se souborem očekávaných změn v rámci čtvrté průmyslové revoluce a v kontextu globálního uspořádání světa. Jde o nové filosofické pojetí rozvoje. Ve sféře služeb se předpokládá, že si prohodí pořadí s výrobou. Služba se stane primární činností právě pro vytváření podmínek inovačního výrobního procesu.

Není na místě pouze čekat na masivní nezaměstnanost s oficiálními odhady zrušení až poloviny pracovních míst. Umělá inteligence, robotizace, kybernetika zásadně zvýší produktivitu práce a umožní tak vznik nových pracovních míst zejména ve službách. K „ukočírování“ nových procesů je pak třeba kvalifikovaných personálních kapacit s lidským mozkem při trvalém sebevzdělávání, s generačně novými znalostmi včetně kombinace sociálních a humanitních věd.

Sdílíte v tomto kontextu potřebu přehodnocení strategického rozvoje Služeb 4.0 ve Vaší společnosti?

Jsem k Vašim službám jak při stanovení jednotlivých kroků tak při jejich postupném uvedení a vyhodnocování účinnosti v chodu firmy.